לילך דרור ליווי עסקים להצלחה

לשרוף את הגשרים

עקרון להצלחה מאוד מאוד חשוב והפעם – Burn your bridges – לשרוף את הגשרים.
הכוונה היא: תשרפו את כל מה שהיה לכם מאחור כדי להתקדם קדימה, כדי להבין שאין דרך חזרה.
אבל רגע, רגע, רגע…
אינני מדברת על לקום ולעזוב עכשיו את כל מה שאתם עושים וללכת רק למטרה ולכיוון שאתם החלטתם ללכת אליהם.
אני מדברת על “החלטה”.
עלינו להחליט לאן אנחנו הולכים, מה יקרה אתנו בעוד שנה וב-state of mind , במחשבה שלנו, בשינויים הקטנים שאנחנו עושים ברמת המחשבה, ברמת המוכנות שלנו, נבצע את הפעולות הנדרשות כאילו אין דרך חזרה, כאילו אי אפשר לחזור לנקודה שממנה התחלנו – שרפנו את הגשר מעל התהום ואיננו יכולים לחזור!
נניח שאתם עכשיו עובדים במקום עבודה ואתם רוצים בעוד שנה להקים לעצמכם עסק משלכם, אל תעזבו עכשיו את הכל ותקימו את העסק, אלא תעשו את זה בצורה מאוזנת, כזו, שבעוד שנה תהיו מוכנים לצאת איתו “לעולם”. במחשבה ובכל התהליך שאתם עושים אתם צריכים להיות במודעות שאין דרך חזרה, שמעכשיו זה רק מכאן והלאה.
אני רוצה לספר לכם על תהליך שאני עברתי פחות או יותר לפני שנתיים. עזבתי מקום עבודה נהדר, טוב, עם משכורת טובה, עם תנאים טובים, עם כל מה שצריך. הכל נראה מאוד יפה אבל לא הרגשתי מסופקת, לא הרגשתי שמיציתי את היכולות שלי, והחלטתי שזהו לשם אני לא חוזרת. כל התהליך שעברתי בחצי שנה אחר כך היה תהליך של לעזוב את הכל, לשרוף את כל מה שהיה קודם ולהתקדם.
אני קוראת לטיפ הזה “לשרוף את הגשרים”, אבל בעצם ליצור גשרים וקשרים חדשים עם הרבה מוטיבציה, עם כוונות, עם בניית מטרה וחזון שאליהם אתם בסופו של דבר תגיעו. כדי להגיע לכל מקום כזה אנחנו צריכים לגשר על מכשולים, על פערים, על משוכות שיש בדרך.

כעת חישבו:
לאן אתם רוצים להגיע?
שירפו את הגשרים שמאחור שעלולים “לקרוא” לכם לחזור…והקימו גשרים חדשים לעבר המטרות, היעדים והחזון שלכם.

שיהיה לכם בהצלחה!
לילך דרור ממגירות.


by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content