לילך דרור ליווי עסקים להצלחה

כוחה של חופשה

חופשה

חופשה. כן, פשוט ככה חופשה.
אם תחפשו את הגדרת המילון למילה חופשה תמצאו:” פגרה, הפסקה, שיחרור, בטלנות, מנוחה היא גם ההפך מ – הגבלה, כפייה
הפסקת עיסוקיו השוטפים של האדם למטרת נופש או טיול”
כאשר נופש מוגדר : ” כבילוי זמן במטרה להרגיע את הגוף, המחשבה והנפש כדי להנות, להבריא ולנוח”

וכמו בסרטון כאן למעלה, שבו אני מצולמת באילת, עם הים הכחול הנפלא והשמש שעומדת לשקוע בהרים ולא בים – כמו שאני רגילה.
אחרי יום שלם פה בחוף הים הבנתי שעבר עלי יום מופלא. יום בו אנחנו לוקחים לעצמנו את הזמן, את השקט, חושבים…
בעצם לא חושבים על היומיום, אלא נמצאים כאן עם המשפחה, עם החברים, יושבים על חוף הים, נהנים מהמראות ומהטבע. פשוט מנקים את הראש .
אחד הדברים החשובים שאנחנו צריכים להבין כשאנחנו נמצאים בחופשה, זה להיות שם כל כולנו. כשאנחנו בחופשה אנחנו צריכים להיות בחופשה, כשאנחנו בעבודה אנחנו צריכים להיות בעבודה, כשאנחנו עם הילדים אנחנו נהיה עם הילדים.
יש משהו קסום במין חופשה כזו, במין מקום שלו כזה, רגוע, מקום שבו הכחול הוא כחול, השמים הם שמי תכלת, ההרים אדומים. הכל פה כל כך יפה ומרגיע, נותן מקום ללב ולנשמה.
אחד הדברים שחשבתי עליהם, שדווקא פה, דווקא במקומות הרגועים האלה, במקום האחר הזה, לא המקום הרגיל והטבעי שאנחנו נמצאים בו, הוא המקום שבו מגיעים אלינו כל הרעיונות, כל המחשבות החדשות, האפשרויות נפתחות לפנינו וכל כך הרבה דברים קורים. דווקא כשאנחנו מתרחקים מהיומיום ומגיעים למקומות מופלאים כל כך.
כל מה שאנחנו צריכים זה לקחת לעצמנו פסק זמן בכל דבר שאנחנו עושים ולהקדיש את הזמן הזה לחופשה, חופשה אמיתית.
כעת…
קחו לכם יומיים שלושה בחודש או פעם בחודשיים וצאו לכם למקום אחר, לא למקום הרגיל שאתם נמצאים, לא לחדר הרגיל שלכם, לא למטבח הרגיל בבית ולא למשרד הרגיל שלכם, אלא צאו למקום אחר ושם יצאו הדברים החדשים, וגם אם לא, זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות, כי אחר כך שמגיעים הביתה טעונים באנרגיות חדשות, הכל פשוט קורה.

וכשאתם בחופשה היו בחופשה, אל תחשבו על העבודה, על הכסף ועל כל טרדות היומיום, אלא חשבו על המקום הזה שאתם נמצאים בו. תנצרו את הרגעים האלה וקחו אותם אתכם.
וכשאתם נמצאים ביומיום שקצת קשה ולא נוח וקצת מכביד, קחו את הרגעים האלה ותזכרו בים הכחול, הגלים, בתכלת השמים, בהרים האדומים … זה מה שנותן לנו את הכח והאנרגיות.

שיהיה לכם בהצלחה!
לילך דרור ממגירות.


by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content