לילך דרור ליווי עסקים להצלחה

לצאת למקום שיש בו סכנות

לצאת למקום שיש בו סכנות

 

 

המקום: מעגנות הסירות ביפו העתיקה, על אחד המזחים ליד סירות הדייג.
המקום שבו חונות הסירות, עוגנות הסירות, הוא המקום הבטוח ביותר עבורן, המקום שבו אין רוח, אין סערה, לא יקרה שום דבר לסירה, היא קשורה כמו שצריך למזחים, הכל יציב, הכל בטוח.
אבל, כדי להשיג את הדגים צריך לצאת לים הפתוח, צריך לצאת למקום שבו יש גם סכנות, יש רוח, יש גלים גבוהים, והאמת היא שלא בטוח בכלל שהיא תחזור חזרה עם שלל.
בדיוק כמו סירות הדייג, או הדייגים בעצם, כך גם אנו בחיי היומיום ובעסקים.כדי להצליח אנחנו צריכים לצאת מהמקום הבטוח שאנחנו נמצאים בו.
כדי להצליח ולחפש את הלקוחות אנחנו צריכים לצאת החוצה מהמקום שאנחנו יושבים.
אנחנו צריכים ליצור הזדמנויות מכירה, אנחנו צריכים לשווק את עצמנו.
אנחנו צריכים להיות במקום שבו לא הכל בטוח, לא הכל נעים, לא הכל פשוט, לא הכל רך, לא הכל שקט.במעגנה בערב הכל שקט, יש קצת רוח נעימה, אווירה נהדרת. אבל הלקוחות לא מגיעים, אין עכשיו דגים, הדגים לא נמצאים כאן במעגנה, הם נמצאים שם בים.
הלקוחות שלנו נמצאים שם בחוץ, אנחנו צריכים ללכת לחפש אותם, אנחנו צריכים לעשות צעד, אנחנו צריכים לצאת מהאיזון שלנו, אנחנו צריכים לצאת למקום הלא בטוח, המקום המפחיד קצת… אבל רק שם נגיע לתוצאות, רק משם נקבל את הלקוחות.

וכמו הדייג שיוצא לים ולעיתים חוזר עם ידיו ריקות, כך גם אנחנו.
גם לנו יהיו ימים שלא נמצא את הלקוחות, יהיו ימים שנשקיע ונשקיע ונשקיע ולא יגיע אף אחד, אבל אחרי התמדה ונחישות, אנחנו נוכל, בסופו של דבר, להגיע אליהם, לקבל אותם אלינו, לתת להם, להעניק להם את מה שאנחנו כל כך רוצים, את הערך שלנו.

זכרו! כדי להצליח צריך לצאת מהמקום הבטוח!
חישבו ככה ביניכם לבין עצמכם איפה המקום הזה שאתם נמצאים בו שהוא כל כך בטוח ואתם לא רוצים לעזוב אותו, אבל ברור לכם, בתוך תוככם, כי רק כאשר תעזבו אותו, שם ימצא הפתרון, שם תמצאו את הדרך, שם תגיעו למקום שאליו רציתם להגיע ולהשמיע את קולכם.
אז קחו לעצמכם כמה שעות בשקט ונסו לחשוב: “איפה נמצא המקום הבטוח שלי שממנו אני יכול לפרוץ את הדרך, ממנו אני צריך לצאת ולחפש משהו אחר?”
שיהיה לכם בהצלחה.
לילך דרור ממגירות.


by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content