לילך דרור ליווי עסקים להצלחה

מזל

מזל

הפעם זו ההזדמנות, או … אתם יודעים מה… אולי מזל ?!
רבים טוענים שאם היה להם מזל בחיים הם היו מצליחים בגדול. הם היו, אתם יודעים, כובשים את העולם.
אתם מכירים ודאי את המשפט “מזל זה הזדמנות שפוגשת מוכנות” סלוגן טוב – אין ספק, אבל בואו ננסה לחשוב מה זה בעצם המזל הזה? מה הן ההזדמנויות האלה?
מסתבר שסביבנו יש הרבה הזדמנויות, הרבה אפשרויות שאנחנו יכולים לקחת ולהתקדם איתם הלאה, לעשות איתם משהו.
אבל כל עוד אנחנו לא מוכנים, לא פתוחים, לא קשובים ולא חושבים: “הינה זה משהו שאני יכול לנצל אותו ולעשות איתו משהו”, אנחנו לא מבינים שיש לנו הזדמנות, ובעצם התפספס לנו איזה שהוא מזל. יכול להיות שמישהו שהיה נמצא יחד איתנו באותו מצב, באותה סיטואציה, היה מוצא את ההזדמנות, הולך עליה ומצליח בגדול.
אני בטוחה שיש לכל אחד ואחד מכם רגע שבו הוא אמר: “יאללה פספסתי את המזל” או “איזה מזל היה לו” או “הוא הצליח לעשות את זה”. אני בטוחה שאם היינו יותר קשובים לסביבה ולמה שקורה שם היינו מוצאים גם אנחנו את ההזדמנות. יכול להיות שאנחנו היינו מנתבים אותה למקום אחר, ואולי לא היינו מצליחים, אבל ודאי ההזדמנות הייתה שם.
כל עוד אנחנו לא נהיה מוכנים לקבל את ההזדמנות הזו לא יווצר שום דבר, לא יקרה שום דבר, לא נוכל לעשות עם זה שום דבר.
כל שעלינו לעשות הוא: להטות את האזניים, לפתוח את העיניים, להביט סביב ולבדוק מה היא ההזדמנות שנמצאת פה עבורי, מה אני יכול לעשות עם המצב כפי שהוא.
בשנים האחרונות נשמעו ברקע טענות על המצב הכלכלי: “אין לי מזל. אני נפלתי על מצב כלכלי כל כך רע שאין לי אפשרות לעשות שום דבר”. ומאידך, ממש יחד איתם היו שהצהירו : “עם מצב כלכלי שכזה, יש לי הזדמנות להציג את הערך ולהיות – מלך! (יצא לי חרוז)”.
אל לנו לחפש שם, כשיהיה יותר טוב, כשיהיה יותר יפה, כשאהיה יותר חזק, כשאהיה יותר…
עלינו להיות נוכחים כאן, להתבונן על היום, על הרגע הזה, על הנוף מסביב, ולבדוק היכן ההזדמנות עבורנו, שנוכל לקחת אותה ולנצל אותה עבורנו.
חשבו:
כיצד תוכלו לתור אחר הזדמנויות חדשות בכל מקום שאתם נמצאים, בכל מפגש מתוכנן או מקרי, בעסק או בדרך למכולת, על חוף הים או בכנס – שוחחו עם אנשים חדשים שאינכם מכירים, הקשיבו להם, חדדו את האוזניים…
אפשרויות חדשות יצוצו להן פתאום, הזדמנויות יקרו בדרכיכם והמזל “יפול” עליכם 🙂

היו מוכנים ומנפו את המזל להצלחה הבאה שלכם.

שיהיה לכם במזל!
לילך דרור ממגירות.


by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to content